torstai 18. elokuuta 2011

Say hello

Hejsan!
Mitä teille kaikille kuuluu? :) Miulla on ollu suhteellisen rankka päivä tänää.. Ei mitenkään henkisesti, mutta kuitenkin. Tuo sade alkaa ärsyttämään ja masentamaan ihan toden teolla pikkuhiljaa. Pitää vaa keksiä jotain muuta ajateltavaa. :-) Koulupäivä ei ollu kyllä yhtään sen kivempi.. Tosi tylsä sekin! Onneks kuiteki vähä piristi ku pääsin syömään abc:lle kana-aterian murun ja parin kaverin kans! Ja sitten tänää oli myös ensimmäiset tanssiharkat, naminam♥ Oon kyl vähä ruostees ja muuteki jäykkä ku en oo kovin aktiivisesti venytelly kesän aikana.. Mut ei se mitään! Vaihan nyt tanssiryhmääkin toiseen jazziin, mikä on ihan hiton hyvä. ;-) Pääsen eroon yhestä ihmisestä, jota oon joutunu sietämään kaks vuotta.. Kaikista ei voi tykätä, sori. Mut eipä tässä nyt muuta kummempaa, joten blogihaaste jatkuu taas!

dance!
Päivä 16 - Ensisuudelmani.

Oikeestaan, tätä en mieluusti muistelis.. Toivottavasti tää henkilö ei lue miun blogia. :-D Noh, aika epätodennäköstä mutta kuitenkin. Sillon nuorena se tuntu tosi hyvältä idealta ja olin niin ihastunu ja vaikka mitä. Mut tää ihminen on vaan muuttunu niin omituiseks, etten edes mie pysty ymmärtämään häntä. Varmasti on kuitenkin ihan mukava ihminen, ei vaan oo niin hyvät välit enään. :)

Miun ensisuudelma kuitenki tapahtu täs meillä, olin sillon varmaan 14-vuotias? Olin sillon tän henkilön kanssa yhdessä ja sattumoisin 'herra X' hienovaraisesti sanottuna, oli myös miun ensimmäinen poikaystävä. Olin sillon ihan onneni kukkuloilla, mut sitä ei kyllä kauan kestänyt.. Vähän suoraan sanottuna hävettää koko juttu, mut tehty mikä tehty. Olin kuitenkin suhteellisen nuori niin.. Noh, kuitenkin. Toivon vaa ettei kovin moni tiiä kenestä on kyse! :-D No mut ei miulla muuta lisättävää, palailen tonne lukemaan historiaa.. Huomenna lupailen ottaa muutamii kuviakin lisäiltäväks! Mut nyt hyvät yöt kaikille:)

It wasn't this romantic..

♥ Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti