lauantai 29. syyskuuta 2012

Day just 4 me


Adios :>

Tässä yks fakta lisää miusta - mie en oo sellainen ihminen, joka viihtyisi pitkiä aikoja yksin. Muutama tunti tekee jo tiukkaa. Siis kyllä välillä on ihan kiva rauhoittua vaan kotona ja olla tekemättä mitään, mut paremmin viihdyn muiden seurassa. Saan siitä kaiken energian ja ilon itseeni. Noh, mitenkäs pääsi käymään.. Oon tänään ollut koko päivän kotona, lukuunottamatta sitä, kun kävin Pappilanniemen rannassa kuvailemassa. Oon tänään puhunut ainoastaan perheenjäsenille ja kaupan kassaneidille ne perus ''moi'' & ''kiitos hei''.

Oon siivonnut omaa huonetta monta tuntia - imuroinut ja pyyhkinyt pölyjä. Oon metsästänyt uutta musiikkia, löhönnyt sängyssä kattoen nettiTV:stä Junior Mastercheffiä ja Dancea. En oo ollut oikein kehenkään yhteydessä, paitsi muutamalle jutellut facebookissa. Annan oikeesti tänään aikaa vain ja ainoastaan itselleni. Syön herkkuja, luen Cosmoa (ja pakko se on kai vilasta pääsykokeiden ennakkomatskujakin vähän..), kattelen lisää ohjelmia, poltan kynttilöitä, istun pimeessä huoneessa ja oon vaan. Tää on ollut ihan kivaa, eikä kertaakaan oo oikeastaan tehnyt mieli lähteä kylille pyörimään. Oon ylpeä itsestäni. 8-) Nyt syömään ja Cosmon pariin, moikkamoi!

♥Niina

3 kommenttia:

  1. Uuu kiva postaus honey! n cool pics :)

    VastaaPoista
  2. Olen haastanut sinut blogissani! :)

    http://mapelledebe.blogspot.fi/2012/10/you-say-goodbye-in-pouring-rain-and-i.html

    VastaaPoista