maanantai 24. syyskuuta 2012

Viime aikoina..


Moikka! :-)

Oon viimeaikoina pitäny taas pientä hiljaisuutta, tällä kertaa ilman syytä. Mut tässä muutamat kuvat - sori innostuin vähän muokkailee niitä.

Mut viime päivinä olen käynyt Mikkelissä moikkaamassa Aksua pitkästä aikaa. Tai oikeastaan, se oli eka kerta kun ylipäätänsä kävin Mikkelissä. Yleensä A on täällä vieraillu miun luona, mut nyt tehtiin päittäin. Oon myös viettäny aikaa kavereitteni kanssa katellen leffoja ja kokkaillen hyvää ruokaa. Kävin miun vakiokampaajan terassimyyjäisissä ja sieltä tarttui mukaan kauheasti hiustuotteita hyvään hintaan, sekä tuo O.P.I:n lakka eurolla!?!?
Oon miettinyt tatuoinnin ottamista ja hiusten värjäämistä. Olen siivoillu ja ollut onnellinen, hämilläni, vihainen, pettynyt, iloinen. Löytänyt uusia hyviä biisejä ja kuunnellut niitä over and over. Lueskellut blogeja ja ottanut ilot irti sadepäivistäkin. Kaikenlaista on sattunu viimeaikoina ja aika vaan rullaa eteenpäin. En huomaa päivii ja aika kuluu hujauksissa. This is called life.

Täs viel tän hetken lempibiisi jonka kuulin noin 10min sitte, mutta rakkautta ensikuuntelulla.
 
♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti