perjantai 6. tammikuuta 2012

What goes around, comes around



Tsau!

Huikee määrä näitä kuvia taas.. Ens kerralla jos jaksais vaihtaa objektiivin ja ottaa kunnon asukuvat. Tänään ei kuitenkaan ollu jaksamista siihen. Aamulla ku heräsin ni olin iha jäässä ja juu - 37.8 kuumetta.. Just great.

Nooh jokatapauksessa, miul oli tälle päivälle ohjelmaa jo luvassa ni ei auttanu ku vetää buranaa naamaa ja menoks. Yks miun tuttu, jonka oon tienny/tuntenu ehkä viitisen vuotta, tuli tänää Lappeenrantaa. Ja nähtii siis ekan kerra. Mut vitsit et oli kiva! Vaik nähtiikii ekan kerra ni juttu luisti tosihyvi, ei mitää hiljasii hetkii eikä mitää. Ja yhtä mukava oliki, ku olin olettanu. ;-) Jotai hyvää siis tässäki päivässä♥. Haluisin lähteä muuallekki vielä, mut ehkä parempi et pysyttelen tän päivää ainanki kotona..

Nyt juomaa päiväkahvit, sen jälkee vois lakkailla kynnet ja kattoo vaik jonku leffan! Hyvät viikonloput viel kaikille. :-) Ens kerralla skarppaan postauksen kanssa, mie lupaan! Nii ja ps!! Täs pari loistobiisiä :-)




♥Niina

2 kommenttia:

  1. hei sie oot tää tyttö siis hengaat ain ABCllä punases takis siis oon koko aja luullu et oot joku ysikutone tai vitone ku ain hengaat siel ilma et teette mitää.

    VastaaPoista
  2. XD hahahahha. Okei. Noh, minä. Ja kyl myö yleensä siel ihan kahvilla ollaan, mut koska ollaa autol liikentees yleensä ja ku bensaakaa ei oo tuhottomii, tullaa yleensä sinne koska se on aina auki. :-) Siinä syy. Mut eipä se oo oikeestaan kenenkää asia mitä mie siel teen. :-D

    VastaaPoista