maanantai 30. syyskuuta 2013

I ain't gone carry the weight of the world


Heippa ja hyvää alkanutta viikkoa !

Ihana pidennetty viikonloppu takana. Sain viettää aikaa poikaystävän kanssa, tehdä ruokaa kahden parhaan tytön kanssa, sain karvakamuja pari kappaletta (tuitui), vietettiin pikkuveljen 18-vuotis synttäreitä, näin sukulaisia ja muuta mukavaa.

Ei alkanut tää viikko ihan niinkuin piti.. Moni lukikin jo tämän Facebookista :-D Olin mennyt kuudeksi töihin, kun tajusin, että miulla onkin iltavuoro ja työt alkaisi siis 14:00. Ei auttanut kuin tulla kotiin takaisin nukkumaan..


Tässä on kuva miusta tasan vuosi sitten. Mie se oon, kumminkin jotenkin en tunnista itseäni kuvasta. Kaikki toi tuntuu jotenkin niin kaukaiselta. Oon muuttunu ihmisenä ihan hirveästi vuoden aikana - en tiedä huomaako sitä kukaan muu vai vaan minä itse. Noihin aikoihin olin juuri lopettanut kesätyöt ja vietin parin kuukauden kestävää ''lomaa''. Miun elämään ei sisältynyt juuri mitään, paitsi kavereiden kanssa höntyilyä ja muutama hassu työkkärivierailu. Nyt, vuotta myöhemmin, kaikki on niin paljon paremmin. Olen kasvanut ihmisenä, en ole enää se sama Niina, joka räjähtää alta nanosekunnin kun asiat eivät mene minun mielen mukaan. En pyöri enää yömyöhään kaupungilla tekemättä oikeastaan mitään tähdellistä. En hölmöile, enkä loukkaa muiden tunteilla - juuri sillä omalla hölmöilylläni.
         Miulla on maailman upein poikaystävä, jolle siunaan suurimman kiitoksen. Ensi sunnuntaina hän on jaksanut miun hyvät ja huonot päivät jo puolen vuoden ajan. Jaksoi tukea, kun miulla oli oikeasti vaikeaa.♥ Miulla on myös ihania ystäviä, joiden kanssa voi tehdä niin paljon kaikkea. Istutaan pitkään kahvilla, tehdään ruokaa yhdessä, katsellaan leffoja, käydään salilla. Sekin, että oon ruvennut urheilemaan, on miulle jo tosi iso juttu!
         Olen käynyt myös tämän vuoden aikan pääsykokeissa, tehnyt töitä sekä päiväkodissa että tehtaassa ja miun työt jatkuu edelleen! Oon siis kai tehnyt jotain oikein, että sopimusta jatkettiin vielä muutamalla kuukaudella :-) Oon saavuttanut paljon, enkä olisi uskonut vielä vuosi sitten, että asiat voisivat muuttua näin radikaalisti ja aina vain paremaan suuntaan. Kauan siinä kesti, että pääsin siitä syvästä kuilusta ylös, mutta pinnalla ollaan taas !

Nyt lähden katsomaan jakson Dexteriä (sain jo kakkostuottarin, jes!!) ja sen jälkeen uusi yritys töihinlähdössä.. Heippa muruset!

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti