keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Blow the roof



Hei vain!

Rakkaustakki hengaa edelleen miun niskassa ja mie vaa hymyilen ku katon peilii, vaikka näytänkin vähän joltain prätkämimmiltä. Whatever. Piti mennä tänään töiden jälkeen N:n kanssa yksille, mut päädyttiin tekemään kaikkea muuta. Koeajettiin heidän uusi auto (rakastuin), toimittiin pizzakuskeina ja istuttiin rannassa vaan kattelemassa maisemia. Ja syötiin myö jätskit, nam. Kohta pitäis pakata huomista varten kun lähdetään yhdessä meidän mökille juhannuksen viettoon! Sitten miusta ei kuulukkaan muutamaan päivään, mutta toivon, että kuvia satelee sen jälkeen joka tuutista jos jonkinlaista.

Rupesin äsken miettimään ja oon miettiny muutenkin, miten paljon oon muuttunu vuodessa. Sama minä se olen ku aina ennenkin, mut silti niin eri. En oo enää se sama äksypöksy-Niina, joka kiihtyy nollasta sataan alta sekunnin ja sanoo ilman että ajattelee. Toki joskus, mutten enää niin paljon. Yritän olla paljon positiivisempi kuin ennen ja toivottavasti se näkyis vähän tän bloginkin kautta! Oon myös saanu niin paljon jo tän vuoden aikana, etten voi edes valittaa. Yleensä kun olen se Mrs. Valivali, jolla ei oo oikein mikään hyvin ja kaikki on aina vähän huonosti. Mut nyt ihan pelottaa, kun kaikki on niin hyvin? Ei oo pahaa sanottavaa mistään. Toivottavasti kaikki jatkuu samaa rataa, tää on aika kivaa :-)

Nyt lataan uutta musaa, katson leffaa, teen uutta banneria, pakkaan ja tekstaan poikaystävälle, jolla onkin huomenna jo viimeinen päivä intissä. Jesss. Tai siis teen noita kaikkia asioita just niin paljon kun ehdin, huomenna on vielä töitä.. :-D Palataan juhannuksen jälkeen as soon as possible, hyvät jussit kaikille!

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti