keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Players only love when they're playing

1. Äitienpäivälook 2. Yökahvit mein mökillä! 

3. Piti kuulemma ottaa kuva ku Oliver makso miun kahvin. Ja mie otin. 4. Vähä ottamaa aurinkoo siitäniin

5. Kevättaivas 6. Oliverin suihku sai uuden ilmeen :-)

7. Eilistä asua ja naamaa 8. Tää on edellee yks klisee..

Mökil oli pimeetä..

Työ ja huvi yhdistettynä, kelpas.

 Lappeenrannan aurinkoo 8-)


 Moi ja hyvää keskiviikkoa! ... Kai tänää on keskiviikko, oon päivistä ihan sekasin? Haha.

Tää päivä on ollu niin hyväkiva, vaik onhan tätä viel aika paljon jälelläkii. On ollu hirveen kiva vaan olla kotona, lukea pääsykokeisiin ja ottaa aurinkoo parvekkeella. Taannoisen eroni jälkeen hankin ns. sosiaalisen elämän takaisin, jonka jälkeen oon ollu kokoajan menossa johonkin. En oo oikein enää osannut olla yksin vaan kokoajan pitäisi olla ihmisten ympäröimänä. Oon sellanen vieläkin ja välillä tulee hirveä morkkis, kun ei oo yhtään kotona enkä vietä aikaa vanhempieni kanssa. Käyn vaan tyyliin nukkumassa ja syömässä, jos sitäkään :-D Kuulostaa aika pahalta jopa omaan korvaan tämä.

Tää päivä on kuitenki ollu sellanen, että oon vaa nauttinu omasta rauhasta ja oon saanu keskittyä täysillä siihen mitä teen, toisinsanoen toho pääsykoekirjaan jonka sain jopa luettua tänään loppuun! :-) Illalla vielä isä-tytät laatuaikaa sulkapallon merkeissä, ei vois olla enää paremmin. Sen jälkeen voi nähdä kavereita hyvällä omallatunnolla, jos jaksaa ja ehtii. Nyt meen juomaan päiväkahvit porukoiden kanssa ja sen jälkeen voisi etsiskellä hyväfiilis -musaa ja siivoilla vaikka vähän vaatekaappia, kun tänään näin ''ahkeria'' kerran ollaan. Heipsan ihanat♥

♥Niina



4 kommenttia:

  1. Oliver? Wtf :DDDDD ihan ok salanimi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei_ole_salanimi ;-) eräs inside-juttu, älkää hyvät ihmiset takertuko siihen. :D

      Poista
    2. olen möhköfantti anonyymi ja minulla on paljon ystäviä ja olen hiiri.

      Poista
    3. Hauska tavata :-)

      Poista