torstai 24. lokakuuta 2013

24/10/2013


Hejsan igen !

Uskokaa tai älkää, miulla on ollut ihan huisin hauska päivä tänään. Hyvä päivä toisinsanoen. Aamusta alkaen; menin tuntia myöhemmin töihin ja pääsin tuntia aikaisemmin, oli niin rentoa että oksat pois. Miun työkaverit on ihan supereita, kannustavia, hauskoja. En jaksaisi päivästä toiseen, ellei ilmapiiri olisi niin mahtava.
      Töiden jälkeen käväisin kotona suht pikaisesti, kunnes lähdin jo kahvittelemaan kahden ihanan neitokaisen kanssa. (Tästä jo kerroinkin). Mentiin Teerenpeliin kahville - hirveen kiva paikka! Ja oli meillä kyllä hirveän kivaakin. 
      Oon nähny monia kavereita tänään. Olen tuhlaillut rahojani kaikkeen tarpeelliseen - enää pitäisi löytää talvitakki. Illalla oltiin N:n poikaystävän kämpillä. Ninni teki meille ruokaa ja meillä oli vaikka mitä herkkuja.
Kaikkea tälläistä pientä vaan tarvitsee tähän arkeen, jotta jaksaa. Tää syksy on niin.. noh, masentavaa.
Oon ollu hyvällä tuulella tänään, nauranut paljon ja vaikka oon nukkunut vajaa viisi tuntia viime yönä, oon ihan täynnä energiaa vieläkin! Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja pääsee vaan löllöilemään♥
Mun homie tulee Lappeenrantaan ja tuskin maltan odottaa!

Pitää yrittää pitää ajatukset positiivisena kaiken tän arjen harmauden keskellä. Vaikka aina ei olisikaan ihan niin kivaa, pitää muistella lämmöllä näitä hyviä päiviä. Tänään on ollut sellainen.

♥Niina
Aina en onnistu minäkään, ei se haittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti