keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

I could've chose anybody but I chose you

Miul on nykysin melkein aina jotain herkkuja tossa L:n antamassa kupissa! Mut yleensä syötän ne herkut muille, kuten veljelleni. Hih!
Näillä lakoilla taiteilin kynnet jokunen päivä takaperin.
Aamuhengailua
Relax
Pikkumyy-minä
Äiti meinas laittaa kirppikselle tän miun veljen vanhan hupparin, mut miepä otin sen omaan käyttööni♥

Ciao ! ☺

Heräsin tänä aamuna JO puoli yhdeksän. Meille piti tulla jotain miehiä putsaamaan ilmanvaihtokanavia aamulla. Herrat tulivat puolilta päivin ja minä ihan turhaan niin aikaisin heränneenä. Noh, jäipähän ylimääräistä hengailuakaa ! Oon ottanut rennosti; kuunnellut musiikkia, laittautunut ihan urakalla, hengaillut veljen kanssa, kuvaillut vähän ja sen sellaista. Olin koko aamun hirveän hyperaktiivinen, mut se katosi johonkin. Pöh.

Oon taistellut työkkärinkin kanssa tänään, kauhea kun asiat pitää tehdä vaikeiksi. Eikä tuo Kelakaan oo miun kaa yhteistyössä ihan toivotulla tavalla. :-( Mut nyt rupean laittamaan kamoja kasaan, jos tuota lähtisi päiväkahville N:n kanssa. Adios!

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti