tiistai 3. heinäkuuta 2012

Tekstii pukkaa

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Heipat!

Meitsi on ihan täpinöissään.. mut pidetään teitä lukijoita jännityksessä ja eka muihin juttuihin!

Tänään on ollu ihan semihyväpäivä. On paistanu aurinko, töissä oli rentoa ja sain kuulla kehuja, pukeuduin hameeseen ekaa kertaa pitkiin aikoihin, käytin uusia sulkakorviksia, annoin hiusten liehua tuulessa ja antaa niiden olla sekaisin. En osaa käyttää hameita, inhoon niitä omalla tavallaan. Tunnen itteni isoks ja lihavaks, vaik tavallaa oon ihan sujut oman kehoni kanssa. Saan vieläkin kuulla lukijoilta niitä ''hyi mikä tankkeri, kauheet tukkijalat'' -kommentteja edelleen, mut guess what? I don't give a fuck. Oon oppinu pitämään itestäni tälläsenä ku oon. En halua ees muuttua. Tai haluan, mut se ei merkkaa miulle niin paljon, et oikeestaa tekisin asian eteen mitää. :-) En oo liikalihava, joten miks pitäs stressata moisen pikkujutun takia! Mut tänään päällä oli Seppälän kukkahame ja päätin, että voisin pukea hameen myös huomenna.

Mutta niin. Oon täpinöissäni, excited, kuten jo sanoin! N linkitti eile miu seinälle facebookissa blockfest -festareista. Eka olin heti että ei, oon töissä. Mut sit pohdin asiaa uusiksi ja tulin siihen tulokseen, että mehän voitaisiin mennä vaan lauantaina tuonne. Tänään näinkin N:ää ja keskusteltiin asiasta ja tää oli itseasiassa aika hyvä. Siel on kaikkii mei lemppariartisteja; Chebaleba, Gasellit, Stig, Karri-Koira ja mitä näitä nyt on.. Siis hyvänen aika!
Ensinnäkin, en oo koskaan käyny Tampereella. Joensuu taitaa olla pisin mitä oon Suomessa käynyt. Ja en oo koskaan käyny festareillakaan. Ja nyt toteutan nää molemmat! Sit yövytää ton festarin jälkee jossai hotellissa ja sunnuntai kierrellään kauppoja ja kuvataan.

Tästä kesästä tulee parempi kuin odotinkaan.. Miul on muitaki uutisia, mut palaillaan niihin myöhemmin! Sitten ku asiat varmistuu.. Moido :)

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti