lauantai 19. marraskuuta 2011

You've been hanging on my heartache







Hei vaa taas kaikille, parin päivän tauon jälkee!

Elikkäs eile olin siel Helsingis, vaik oli kyllä NÄIN lähel etten lähteny koko reissuu mukaa.. Mutta, menin sit kuiteki ja onneks menin! Eka käytii siel eduskunnas ja oliha se iha hieno kokemus, tulipaha (yllätys..) bongailtua julkkiksia:-D Nyt on nähty Timo Soini, Päivi Räsänen, Kike Elomaa, Jaana Pelkonen, Mikko Alatalo, Mauri Pekkarinen ymym! Nii, ja nähtiihä me myös mielenosotuski siin samal!
Sen eduskunnan jälkee mentii Suomen pankkii ja johoki museoo.. Se nyt ei iha natsannu miulle, olin kuolla tylsyytee. Onneks ne meni kuiteki aika nopeesti ohi ja sit suunnattii keskustaa kaupoille! Mie en kyl oikei jaksanu shoppailla, paitsi ton neulemekon ja tän paidan, mikä täs päälläki näkyy. ;-) Olin nii väsyny et huh.. Mut ei se mitää! Näin myös yhtä miu kaverii keskustas piitkäst aikaa, oli kivaa♥ Pari mutkaa matkas oli, mut ei ne onneks kokonaa pilannu reissuu. Nyt yritän siirtyy elämäs eteepäi, vaik tulee olee miulle vähä turhan vaikeet..

Mutta sit muihi juttuihi! Tänää oon hengaillu tähä asti kotona ja kattonu Paris Hilton's British best friendii.. Luoja mikä ohjelma, mut ei tullu muuta:-D Sit illemmal oon parin kaverin kans ja pidetää leffailtaa!:) Et ei mitää ihmeitä tälle päivälle. Huomen lähen taas kaupoille, katotaa jos tarttuis viel jotai kivaa mukaa.. :-) Nyt lähen kuiteki syömää ja kuuntelee hyvää musaa! Hyvät viikonloput kaikille♥

♥Niina


2 kommenttia: