lauantai 2. maaliskuuta 2013

02/03/2013


Heei! B-)

Ah ihanuus, että kevät tulee. Oon oottanu tätä ku kuuta nousevaa ja pikkuhiljaa se alkaa olla jo käsillä. Oon niin erilaisella mielellä lähössä aina uuteen päivään, kun herää auringonpaisteeseen. Hymyilen aina automatkat töihin, kun oon vaan niin hyvällä tuulella. :-) Voi että, on se aurinko vaan niin kiva. Ja yks päivä laitoin jo miun uuden kevättakinkin päälle ja tarkenin yllättävän hyvin, jes!

Mutta niin, oon vaan viettänyt tän viikon tyttöjen kanssa hengaillen ja tehden ei-juuri-mitään. Suunnitelmiin tuli muutos viimehetkellä ja mie oon menossa Kouvolaan vasta ensi viikonloppuna! Mut ihan kiva se on näinki, että L on koko hiihtoloman sitten täällä meidän kanssa.♥

En tiedä, ymmärtääks miuta kukaa mut haluan kertoa tän teille kumminkin, haha! Oon ollu viime aikoina vähän huolissani, ku asiat onkii menny vähän turhankin hyvin. Olin jo alkanu tottua siihen tasapaksuun elämään, jossa oli niitä takapakkeja jos jonkin verran - milloin enemmän, milloin vähemmän. Mut viime viikkoina kaikki on mennyt niin hyvin, etten tiiä enää miten päin olisi :-D Onks tää kellekään tuttua vai oonko ainut joka tuskailee sen kanssa, että menee hyvin? Haha. Kevättä rinnassa vissiin.. Mut ei tästä tän enempää, kerron sit asiasta enemmän jos se joskus on ajankohtaista. ;> Nyt suihkuun ja treffaamaan L:ää, silläkin loma lähenee loppuaan ja kohta se palaa takaisin Kouvolaan, nyyh. Heipat!
♥Niina


Rakastuin!♥

4 kommenttia:

  1. TIIÄN tarkalleen mitä tarkotat kun tuntuu siltä että kaikki menee jotenkii nii hyvin et pelottaa sanoa sitä ääneen tai se voi muuten jotenkii särkyä.. Tuttu tunne! Mut siit on päästävä yli ja vaan nautittava siitä tunteesta, että KAIKKI MENEE HYVIN! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin näin! Mut pakko täst on nauttii, kerraki ku sattu omalle kohalle ;D haha

      Poista
  2. Tykkään niiiiin siun hiuksista! <3 ja ootan sitä ku tuutte tänne, sit pidetää oikee kunnon tyttöjen ilta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiih kiitos murunen♥ ja joo todellakiii! can't wait 4 it :-)

      Poista