keskiviikko 1. elokuuta 2012

Tää kesä


Moiks :)

Tässä teille tiistaita.Töiden jälkeen suunnattin mökille tyttöjen kanssa ja tällä kertaa Viidakon kuningas liittyi seuraamme. Oli iha mukavata näinkin! Saunottiin, uitiin, bongattiin Roni-rantakäärme, tehtiin ihan hyvää ruokaa eli ihan parasta ja kunhan vaan vietettiin aikaa.

Tänään oli suunnitelmis lähtee yksille, mut suunnitelmat kusi näin nätisti sanottuna :-D Joten koti-ilta tästä tuli. Mut pakko sanoa, tää oli ihan jees! Sain luettua kirjan loppuun jonka sain synttärilahjaks miu serkulta, kävin lenkillä ja toivottavasti rupean käymään useamminkin, sain ladattua uutta musaa ja kävin kaupassa. Vietin myös laatuaikaa iskän kaa ja kateltiin Vankilapakoa äsken.

Oon manannu koko kesän, kuinka ärsyttää, ku oon toukokuusta elokuun loppuun töissä. Viikonloput vapaat, mut silti tuntuu, ettei aika riitä. Mut kun rupean miettimään tarkemmin, oon oppinu ja kokenu paljon ja viel on paljon juttuja kokematta. Oon ollut oikeissa töissä ja oppinut ajamaan trukkia (tää oli paras). Oon mökkeilly tosi paljon kavereiden kanssa ja nauttinu siel vallitsevasta rauhasta. Oon tutustunu uusiin ihmisiin. Oon menossa parin viikon päästä Tampereelle for the first time ja festaritki koen samalla ekaa kertaa! Sit syksyllä haluisin vielä ulkomaille. Joten nyt kun oikein kovasti mietin, tää on ollut hyvä kesä. Säät ei haittaa, ne on hyviä työkelejä. Huonoistakin ilmoista otettu ilo irti. Tää on ollu ihan kiva kesä. Nyt unten maille!

♥Niina

2 kommenttia:

  1. Ihana ilonen Niina <3 mut.. mitä ihmettä tuo on tuossa lautasella? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwz<3 hah, se on meksikonpataa! siin on tuorejuustoo, jauhelihaa, maissii, tacomaustet, salsaa ja juustoraastetta, sit syötii sitä nachojen kans :-D hiton hyvää!!

      Poista