perjantai 17. elokuuta 2012

Leijonakuningas


Morjes!

Tää ja eilinen on meikällä menny ihan sängyn omana, kun oon kerta vähän kipee. Sain eilen saikkua, maanantaina töihin jos oon siinä kunnossa. :-) Töitäki on jälel enää kaks viikkoo ja aattelin teille täs lähiaikoina tehä vähän pidemmän postauksen siitä, mitä oon saanu aikaseks nyt & mitä aion tehdä välivuoden aikana jnejne, mitäs sanotte? Töiden loppuminen tarkoittaa myös omalla tavallaan blogin heräämistä eloon taas pitkästä aikaa, jee!

Noniin, asioista toisiin. Sairaslomasta huolimatta kävin eilen kaupassa ostamassa vähän matkalukemista huomiseksi ja illan kattelin Sinkkuelämää dvd-boksia jonka sain kaverilta. Tai siis ostin. (V, muistuta et maksan nää ku ens kerra nähää!!)
Tänä aamuna olo oli ihan hirvee ja toho klo 4:ään asti olin ihan varma että ei, mie en kykene lähtemään huomenna Tampereelle. Mut vedin parit lääkkeet naamaan ja skarppasin ja kyl miun on pakko. En mie tätä voi missata. Ainut asia mitä oon koko kesän odottanu, ni pakkohan se nyt on päästä kokemaan! Tampere ja festarit, molemmat ekaa kertaa. Meen sit vaik buranan ja ties minkä muut tökötin voimalla, mut minähän lähden ;-) Kohta pitäs pakata ja käydä kaupassa ostamassa eväitä ja nostaa rahaa yms!

Mut nyt ei ois muuta asiaa, pariin päivään ei kuulu kun hengaan siellä Tampereen uumenissa. Wish me luck et selviin hengissä tästä reissusta ja palataan ensi viikon puolella, sit pitäs olla paljo tarinaa kerrottavana ja kuviakin yllin kyllin! Moikka kaikki ihanat (-:

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti