torstai 3. huhtikuuta 2014

So they won't get inside out happiness

Tiistainen sali ja uus urheilutoppi, me likes :-)
 Joku asu / Sissiä ei kiinnosta / Tän päivän töihinlähtö look
 Selfie
 Baraatissa kahveilla / Sali, piti ikuistaa hetki ku olin ihan yksin♥ / Uuet kynnet, iiiihanat!
 Sissi oli hetken miu kaveri
Ilmaset kaljat
Oma naama tänä aamuna

Heissan ! ☻

Pahoitteluni heti alkuun, että osa näistä kuvista on Instagramista ja jotkuu on varmaan nää jo nähny :-) Pointtina ei oo oikeestaan tässä postauksessa kuvat, ajattelin vaan tulla kertomaan kuulumiset ja varmistamaan maailmalle, että hengissä ollaan!

Tää viikko alkaa olla jo melkein pulkassa, ainakin työpäivien osalta. Maanantaina aloitin työharjoittelun läheisellä ala-asteella ja homma on lähtenyt ihan kivasti käyntiin :-) Vähän oon vielä hukassa ja aika vähän aikaa saanut viettää ''oman luokan'' kanssa, mut onhan miulla aikaa. Tänään sain kuitenkin vahtia yksin meidän pieniä vitosluokkalaisia ja autoin heitä matikassa! Olin kyllä ihan varma, että ne osaa miuta paremmin.. Mut tästä se lähtee, ensimmäinen viikko vasta takana!

Muutenkin kaikki on ihan kivasti, oon saanut käytyä taas salilla ja viikonloppukin on jo täyteen buukattu. Lauantaina on ex-naapurini syntymäpäivät ja sunnuntaina onkin sitten paljon puhuttu minun ja poikaystäväni vuosipäivä♥ Kauhea, kun aika on mennyt nopeasti..! Toivottavasti siitä päivästä tulee kuitenkin kiva, oon jo suunnitellut vähän kaikenlaista. Hih.

Mutta eipä siinä, ne oli tän hetkiset kuulumiset ja kohta lähden vielä (kai?) iltakahville johonkin kamujeni kanssa! Huominen pitää vielä jaksaa ja sitten voi taas nollata aivot. Mut pakko kyllä myöntää, että noi ala-asteelaisetkin on ihan kivoja ja ottanut miut hyvin vastaan. Siellä on myös entisiä tarhalaisia, joita hoidin viimevuonna. On ollut tosi kiva palata edes jonkinnäköisiin rutiineihin!

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti