maanantai 6. tammikuuta 2014

Kun minä olin pieni

Moikka ! Miulla oli eilen aivan tajuton kriisi, mistä voisin blogata. Sitten törmäsin erääseen blogiin, josta sainkin idean postata aiheesta ''kun minä olin pieni''. Nää kaikki kuvat on vuodelta 2005, koska ei miun koneelta löytynyt tähän hätään muita. Mutta nää faktat on vähän suuremmalta ikähaarukalta kuin tältä vuodelta :-D (Kadun varmaan kohta jo koko postausta ja näitä kuvia, mutta..)

  • Hiukseni olivat vielä vaaleat ja suorat
  • Olin aivan sairaalloisen ujo lapsi
  • Mutta toisaalta, olin hirveän kiltti ja tunnollinen. Käytös oli koko ala-asteen erinomainen!


  •  Sain stipendin kuudennella luokalla
  • Minulla oli vain pari kaveria, hekin koulun ulkopuolelta
  • Pienenä kutsuin aina itseäni ''Niina Pekka Helenaksi''. En tiedä miksi.

  • Unelmani oli päästä työskentelemään samaan työpaikkaan vanhempieni kanssa.. Noh, joo. Ei kivivillatehdas taida olla kenenkään unelmaduuni, mut ihan pieni ripaus tuostakin toteutui!
  • Harrastin tanssia 
  • Olin todella kiltti lapsi, mutta silti päähäni tuli ihan typeriä juttuja välillä kuten pyysin paria vuotta nuorempaa poikaa karkaamaan tarhasta (ja hän todella teki sen..) sekä varastin yhden marmorikuulan päiväkodista. Vieläkin vähän huono omatunto siitä. Hmph.

  • Leikittiin usein naapurin tytön kanssa Bratzeilla, sekä teimme niille suunnattomia sateenvarjomajoja meidän pihalle. 
  • Tipuin keinusta 6-vuotiaana ja minulta irtosi hampaita. Tämä sattui juuri ennen 6-vuotis synttäreitäni ja miulla oli tajuton haava leuassa ja isäni vielä videoi kyseiset synttärit. Näytin kauhealta :-( Tekee vieläkin pahaa katsoa kyseistä videota.. 
  • Olin TODELLA muotitiedoton ja äitini päätti kaikki vaatteeni melkein koko ala-asteen.. Onneksi tilanne on korjattu. 


  •  Lempibändejäni olivat Nylon Beat, Tiktak, Backstreet boys sekä Red Hot Chili Peppers. 
  • Yllytin aina pikkuveljeäni kaikkiin typeryyksiin kuten kaatamaan appelsiinimehua hänen pizzaan. 
  • Kesät olimme usein mökillä ja joka toinen vuosi kävimme jossakin ulkomailla.


  •  Silloisen naapuruston lapsien kanssa pidettiin aina ''kesäsirkus'' meidän pihalla. Siis kattokaa nyt meitä. 
  • Keräsin pullonkorkkeja, pokemon-kortteja, superpalloja ja KIVIÄ. Miun työpöydän laatikot oli aina täynnä kiviä.
  • Tästä oon jo joskus maininnut, mutta kerroin aina tarinoita itselleni kun kävelin koulusta kotiin. Siis puhuin niitä ääneen. Koulumatkaa oli n. 700metriä ja kävelin sitä väliä melkein puoli tuntia kun ne tarinat olivat niin hyviä. Joskus myös näin jonkun ''epäilyttävän henkilön'' kävelemässä matkan varrella, kotiin päästyäni piirsin hänestä kuvan ja pohdin hänen taustojaan. :---D Oonks mie ainut outo lapsi vai onko muillakin tälläsiä juttuja..?


  •  Pienenä olin nolo. Oon kirjottanut päiväkirjaani joskus ala-asteella näin: ''Mie nään Samun huomenna!! ♥ Ihanaa, hassua. Mie riitelin eilen S:n kaa Johnny Deppistä. SAIN RED HOT CHILI PEPPERSIN LEVYN!! Raxutan sitä, kuuntelen sitä, se on ylivoimaisesti maailman paras BÄNDI!! Se laulaja on söpö, pus''. .... Kuka on Samu? Miks oon riidelly jostain Johnny Deppistä? Onks tää ihan normaalia edes?
  • En ollut allerginen millekään. 


  • Olin maailman huonoin häviäjä. Niin lautapeleissä, kuin esimerkiksi minigolfissa. Kuten tässä kuvassa.. Mailat lenteli ja sitä rataa.
  • Kirjoitin ihan älyttömästi. Päiväkirjoja monta kappaletta, koulussa kaikki omat tarinani olivat yli kymmenen sivun pituisia ja erään tuttavani kanssa kirjoitettiin yli 70 sivuinen kirja, joka ei kyllä koskaan tullut päätökseen..
Toivottavasti tykkäsitte postauksesta!

♥Niina

2 kommenttia:

  1. aww oon niin kateellinen kaikille, jotka on ollu erikoisia pienenä! mie olin tylsä perus järkevä eikä miusta oo mitään hauskaa kerrottavaa :( kiba postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D eiköhän meillä kaikilla ollu pienenä sellaisia ''omia juttuja'' ! Miekin olin päällepäin sellanen ihan tavallinen tyttö, kiltti ja hiljainen.. mutta todellisuudessa, kaikkea ihan muuta ;) Kiitos paljon kuitenkin!

      Poista