maanantai 30. joulukuuta 2013

30/12/2013


Moikka !

Pikaisesti tulin teitä tervehtimään (luultavasti) viimeisen kerran tämän vuoden puolella. Olen iiihan kohta lähdössä poikaystävän hellään huomaan, mutta pakko nyt oli tulla muistamaan välillä teitä lukijoitakin :-)

Kohta alkaa olla vuosi 2013 paketissa. On myönnettävä, että tämä on ollut paras vuoteni tämän lyhykäisen elämäni aikana. Olen kasvanut ihmisenä hirveästi, olen saanut maailman upeimman poikaystävän joka jaksaa miuta päivästä toiseen, oon saanut tehdä paljon töitä ja työskennellyt mitä mahtavampien ihmisten kanssa. Olen tutustunut moniin uusiin ja tärkeisiin ihmisiin, matkustellut, ollut onnellinen. Tein paljon, en ehkä tarpeeksi, mutta paljon. En esimerkiksi päässyt kouluun, mutta jääköön se tavoitteeksi sitten ensi vuodelle ;-)

Miulla ei oo oikein vielä minkäännäkösiä suunnitelmia uudeksi vuodeksi, mutta tuun kyllä kertomaan niistä teille sitten myöhemmin ! Nyt kuitenkin; Hyvää uutta vuotta 2014 ♥ !

♥Niina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti